Thursday 14 June 2012

Kemungkaran Ali Tinju Terbongkar Lagi........!!

Salah seorang daripada 3 isteri Ali Tinju (kini telah diceraikan dengan Talak 3)pernah membuat Laporan Polis pada 20 Apr yang lalu akibat pergaduhan angkara kemungkaran Ali bersama temanita di kawasan NEWS KTV (Karaoke Lounge), Ampang Park. Nafsu serakah Ali memang dahsyat.....sejak dulu lagi bergelumang dosa besar. Beliau mempunyai ramai temanita dan tidak terkecuali melakukan zina....termasuk Hayati, Elaine dan Yun yang telah dilapah rakus oleh Ali seperti yang didakwa oleh janda beliau. Berwaspadalah wahai para kenalan Ali di dalam Facebook kerana Ali akan memancing anda untuk memuaskan nafsunya yang tiada batasan. Yang peliknya, ada juga kenalan yang sanggup menghantar gambar lucah......wanita juga punyai nafsu! Tanpa pendapatan tetap, Ali masih berkemampuan untuk memboros di karaoke bersama temanita dan GRO.......dari mana datangnya sumber kewangan beliau.....semestinya daripada dana yang disumbangkan kepada PVTM. Adalah disarankan agar SPRM memantau dan menyiasat unsur 'pecah amanah' Ali Tinju terhadap ahli-ahli PVTM manakala ahli-ahli adalah diseru untuk membuat Laporan Polis terhadap Ali Tinju. Kemungkaran Ali Tinju kini semakin terbongkar dan menyerlah.......!!

4 comments:

  1. Laa... dia dok buat hai lagi ka. Tu yang Nana dok rimaih perut dengan Gurkha ni sekoq, buat malu skot betoila. Hangpa tolong lah habaq kat dia, janganlah dok guna nama bekaih askar melayu lagi. Dia mana layak guna nama bekaih askar, dia dulu kena buang..bukannya berhenti cukup tempoh..aduhhh..kurang jaq betoila

    ReplyDelete
  2. Inilah jadinya bila akal letak di kepala lutut..cita-cita besar tp diri sendiri musnahkan cita-cita..kerana mulut badan binasa..kerana perbuatan sendiri musnah segalanya..

    ReplyDelete
  3. Tak ada apa yg nak diherankan dengan orang cam ni bang, saya bersyukur selepas bercerai dengan dia, paling tidak rezeki yg saya cari boleh disuapkan utk anak-anak saya. Kalau abang nak tahu, abang-abang saya dah lama dendam dgn dia. Tapi sekarang nasib dia lah, biar dia tahu tinggi rendah langit ni.

    ReplyDelete
  4. mengunakan nama PVTM utk kepentingan peribadi saja. sikit2 PVTM tp yang dok sebok dia dan kuncu2nya ahli yg lain tak tau pon. tp pasti ke dia ni presiden.... atau hanya pengerusi penaja sahaja... klu betul lah presiden...bila mesyuarat agong...???? jangan tunjuk pandai bro.....org lain dah nampak lu punya taktik...

    ReplyDelete