Wednesday 13 June 2012

Ali Nak Berdemonstrasi Pulak

Ali kini sedang berusaha untuk berdemonstrasi di hadapan Kementerian Pertahanan (KEMENTAH), dengar khabar pada 28hb Jun ni jam 9.00 pagi dan setelah Presiden PVTM dihubungi, beliau telah mengesahkan perkara ini. Menurut beliau, tujuan yang tersurat adalah untuk menuntut janji dan publisiti malah secara berseloroh.....sempat juga beliau memberitahu saya bahawa tujuan sebenar yang tersirat adalah untuk mendapatkan dana daripada pihak penganjur dan mengharapkan sumbangan khas daripada Menhan. Demonstrasi yang bakal diadakan, amat jelas membuktikan bahawa Ali bijak menggunakan nama dan landasan PVTM untuk mendapatkan wang. Menurut Ali, pihak Pakatan Pembangkang telah bersetuju untuk membiayai sepenuhnya demonstrasi tersebut termasuk memberi 'wang saku' kepada beliau sekitar RM20,000/=. Menurutnya lagi, beliau berharap untuk dapatkan RM5,000/= ke RM10,000/= daripada Menhan. Ternyata Ali semakin terdesak dan kesempitan wang......PVTM dijadikan "alat" untuk beliau mendapat untung secara mudah. Ali pernah juga mengatakan bahawa beliau bukan ahli UMNO dan tiada kaitan dengan mana-mana parti siasah. Cerminkanlah diri.....UMNO pun tidak rugi sesen pun dengan ketiadaan Ali daripada Ali menjadi liabiliti kepada UMNO. Yang jelasnya, Ali kini sanggup pula bersekongkol dengan Pakatan Pembangkang......tidak hairanlah demi survival peribadi beliau.

6 comments:

  1. Halo Sheh..hang jangan dok layan sangat dengan Ghurka ni. Ni Nana nak habaq mai, pi jumpa la bekaih bini dia, suruh dia cerita sikit pasai Ali ni..biaq satu donya tau sapa Ghurka ni.
    Nana dah habaq dah hari tu, hangpa tanya Ali Ghurka ni ingat lagi dak dengan Halim Nana. Sat lagi terbongkaq semua baru dia ada akai.

    Bagi tau kat dia jangan dok buat leceh la. Pi tebaq roti lagi baguih woo

    ReplyDelete
  2. Ali Tinju ni kaki karaoke. Dah ramai wanita yang `kena belasah' dengan dia. Kalau nak tahu dia suka pergi kat NEWS KTV kat Ampang KL tu, mabuk-mabuk dan perpacaran dengan girlfreindnya. Dia bawa awek Cina atau awek Melayu secara bergilir-gilir. Setahu aku dia tak ada pekerjaan? mana dia dapat `ongkos' sebanyak tu. Satu malam pada bulan lepas, bini dia dah mengamuk sebab Ali kantoi tengah bawak awek Cina kat karaoke tu. Bertumbuk sakan kat parking bawah tu...Lepas tu, aku dengar2 bini dia dah kena cerai. Pulamak1 Ali yang buat salah tapi bina yang kena aniaya.

    ReplyDelete
  3. Bini dah sampai tiga orang semuannya dia ceraikan...ni pulak ada simpan awek. Ali Tinju ni kaki seks!. Setahu aku dia kata dia Presiden bekas Askar Melayu, tapi perangai syaitan iblis. Siapa lagi menjadi `mangsa dia nanti. Askar tak cukup baligh...diberhentikan perkhidmatan secara KEJI. Rekod perkhidmatan yang busuk dan hanyir....

    ReplyDelete
  4. Actually sapa Ali Tinju ni...kalau begini caranya, tak payah kata nak jadi presiden persatuan, jadi pencacai pon tak layak.

    ReplyDelete
  5. sapa lantik dia jadi presiden ni.... dia aje yan perasan .... pegi jahanam lah.... tak sedar diri punya melayu.... konon nak bela nasib veteran...dia pon dok tunggang langgang...

    ReplyDelete
  6. Dia ni orang melaka, entah-entah dia ni suku kat si kitol dan mendieliar yang telah mengkianati orang melayu dan menyebabkan kejatuhan kerajaan negeri melaka

    ReplyDelete