Monday 28 November 2011

merapusakan.blogspot
            Blog ini diwujudkan untuk membincang dan mengupas pelbagai isu dengan motif utama untuk trigger pihak yang berkenaan memberi perhatian supaya tindakan susulan diambil demi kebaikan dan kepentingan semua pihak. Walaupun blog ini berteraskan kepada dua perkataan ‘merapu dan sakan’ tetapi ianya berlandaskan kepada situasi sebenar yang berlaku di persekitaran. Janganlah salah erti atau mempunyai persepsi yang salah hanya kerana nama. Pepatah Inggeris dirujuk, “Roses call by other names still smell sweet”.
            merapusakan.blogspot akan sedaya upaya dengan izin Allah SWT akan menjauhi segala unsur tohmahan dan fitnah terhadap mana-mana individu atau kumpulan individu atau agensi. Lazimnya, mengupas perkara benar akan menjadi perkara yang amat sukar ditelan oleh pihak yang terbabit. Apapun realiti tetap suatu realiti yang perlu diterima oleh semua pihak sama ada secara sukarela atau “izin dalam paksa”.
            Para pengunjung dan pengikut blog ini disarankan agar memberi komen yang membina secara ikhlas dan benar demi kebaikan bersama.















           
             

No comments:

Post a Comment